پیام تسلیت مدیرکل میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در پی شهادت رئیس‌جمهوری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش را تسلیت گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا، در متن پیام تسلیت علیرضا جیلان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری آمده است: 

شهادت خادم‌الرضا (ع)، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد غم بزرگی برای ملت ایران است.

شهید آیت‌الله رئیسی در دوران عمر بابرکت خویش برای خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران مجاهدت‌های مستمر و بی‌وقفه‌ای داشت که برای همگان الگو است.

رئیس‌جمهوری شهید مسیرهای خدمت به بخش‌های گوناگون کشور را همواره با انگیزه‌ای خستگی‌ناپذیر می‌پیمود و در مسئولیت‌های خطیر خود در جایگاه‌های مختلف جانانه فعالیت صادقانه و خدمت بی‌منت داشت.

شهید آیت‌الله رئیسی هیچگاه از کوشش برای خدمت به مردم، ترویج فرهنگ و مبانی انقلاب اسلامی، تأمین رفاه و آسایش مردم کشور و آبادانی ایران فروگذار نکرد و سرانجام جان عزیز خویش را برای ایران و ایرانی تقدیم و ردای شهادت به تن کرد.

بی‌شک تحمل فقدان این مجاهد سخت‌کوش و همراهان ایشان برای نظام جمهوری اسلامی و ملت سرافراز ایران بسیار دردناک و جانکاه خواهد بود اما یاد و خاطره خدمات ارزشمند و ارزنده ایشان در مسیر تعالی، پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در اذهان ملت قدرشناس ایران به یادگار خواهد ماند.

اینجانب با ابراز تأسف فراوان این واقعه تلخ را به به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت بزرگوار ایران و خانواده محترم این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و از ایزد یکتا برای روح آن بزرگواران علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030100006
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha